Pe lângă combaterea efectelor pandemiei şi restartarea economiei naţionale, Executivul şi-a fixat ca prioritate reluarea şantierelor din infrastructură rămase fără activitate în ultima perioadă.

Astfel, o serie de proiecte vechi, lăsate ani de zile la sertar, au fost revitalizate de Guvern şi au prins contur la modul real, pe teren, prin redeschiderea de noi fronturi de lucru. Este pasul de la promisiunile nesfârşite din anii trecuţi, învelite cu hărţi desenate şi redesenate la televizor, la fapte concrete.

Foarte important pentru clujeni este semnarea recentă a contractului pentru lotul Târgu Mureş-Ungheni din Autostrada Transilvania. Contractul prevede execuţia lucrărilor pentru lotul 1 (Tg Mureş-Ungheni 4,5 km), precum şi drumul de legătură (4,7 km). Termenul de execuţie este de 12 luni, iar valoarea contractului este de 284,91 milioane de lei, fără TVA.

Tot pentru revitalizarea reluării lucrărilor la Autostrada Transilvania, s-a parafat şi contractul de proiectare şi execuţie pentru încă 30 de kilometri, respectiv tronsonul Biharia-Chiribiş.Guvernarea PNL a reuşit să înceapă lucrările şi la Autostrada Sibiu-Piteşti, pe tronsonul Sibiu-Boiţa, un proiect vital pentru România, rămas până acum blocat.

Mai mult, a fost semnat şi contractul pentru tronsonul 5 al autostrăzii Sibiu-Piteşti.Proiectele amintite vin în continuarea altor premiere înregistrate de Guvernul PNL: începerea lucrărilor la Varianta Ocolitoare Timişoara Sud, la Centura DN 2-A2 din jurul Capitalei şi la drumul expres Craiova-Piteşti.

Nu în ultimul rând, tot de interes pentru locuitorii judeţului Cluj, s-a dispus urgentarea lucrărilor la autostrada Sebeş-Turda, astfel încât cei 40 de kilometri care mai sunt de realizat să fie daţi în circulaţie la finalul lunii noiembrie a.c..

În concluzie, în total, Guvernul PNL a deschis lucrări pe 70 de km de autostradă şi drumuri expres, din cei 164 de km aflaţi în lucru, şi va inaugura fronturi de lucru pe încă 80 de kilometri până la sfârşitul anului.

sursa foto: http://www.monitorulcj.ro/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.