Tazz by eMAG își propune să susțină producătorii locali prin cea mai nouă categorie disponibilă în platformă, „Taraba digitală”, și livrează acum rapid legume și fructe proaspete direct de la micii producători din piețe, în urma unui parteneriat cu eAgricultor.

35 de producători locali sunt înscriși, până în acest moment, în platformă, astfel că o dată cu sosirea primăverii, Tazz by eMAG le aduce clienților #gustullocal mai aproape. Consumatorii au la dispoziție un sortiment de 26 de legume din care pot alege, printre care roșii, castraveți, ardei gras, vinete, varză, cartofi, ceapă sau usturoi, precum și mai multe sortimente de fructe.

„Vrem să contribuim la starea de bine a oamenilor, aducându-le pe platformă opțiuni extinse de hrană sănătoasă. Ca parte a dezvoltării noastre accelerate, ne propunem ca prin acest nou parteneriat cu eAgricultor să aducem cât mai mulți producători români pe platforma Tazz by eMAG și să susținem astfel gustul local,” a spus Mihai Brenda, CCO Tazz by eMAG.

Produsele provin din toate regiunile țării, în funcție de specificul solului și al climei. De exemplu, în sezon, strugurii sunt achiziționați de la producători din zona Moldovei sau împrejurimi, roșiile vin de la Băleni Sârbi, județul Dâmbovița, ardeii din zona Olteniei, cartofii de la Lungulețu, județul Dâmbovița, iar pepenii din județul Dolj, din celebrul Dăbuleni.

Într-o primă fază, legumele și fructele sunt disponibile pentru comandă utilizatorilor din sectorul 6 al Capitalei. În următoarele săptămâni, oferta va fi extinsă la nivelul întregii Capitale, iar apoi în toate orașele din țară unde Tazz by eMAG este prezent. Parteneriatul cu eAgricultor își propune, în același timp, să extindă accelerat numărul producătorilor angrenați în proiect, pentru a susține #gustullocal și recolta locală.

Despre Tazz by eMAG

Tazz by eMAG este fosta EuCeMananc și este aplicația ce oferă cel mai rapid acces la noi experiențe culinare și nu numai. De la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute, noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. În acest moment, Tazz by eMAG este cea mai descărcată aplicație de către români din categoria „Food & Drink” în ultimele 30 de zile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.