În paralel cu măsurile de combatere a pandemiei noului coronavirus, Guvernul PNL a continuat şi proiectele de dezvoltare a ţării.Unul dintre obiectivele prioritare ale Executivului este realizarea de investiţii masive în dezvoltarea infrastructurii de transport.

Nu doar că a ţinut deschise şantierele deja existente, dar a deschis şi noi fronturi de lucru, pe 70 de kilometri de autostrăzi şi drumuri expres. Astfel, au început lucrările propriu-zise ale Autostrăzii Sibiu-Piteşti, cu deschiderea şantierului tronsonului 1, Sibiu-Boiţa.

De asemenea, recent a fost semnat şi contractul pentru secţiunea 5 a autostrăzii Sibiu-Piteşti, respectiv tronsonul Curtea de Argeş-Piteşti.Demararea lucrărilor şi intrarea lor în linie dreaptă pentru toate tronsoanele autostrăzii demonstrează fără echivoc că guvernul liberal este preocupat de îmbunătăţirea infrastructurii de transport a României, şi, implicit, de majorarea gradului de confort al populaţiei.

În foarte scurt timp, guvernul urmează să primească şi aprobarea Comisiei Europene pentru finanţarea tronsoanelor 1, 4 şi 5 ale autostrăzii Sibiu-Piteşti, aşteptată de toţi românii de 30 de ani. Îmbucurător este faptul că în doar o lună şi jumătate constructorul tronsonului Sibiu-Boiţa a reuşit să depăşească stadiul fizic de execuţie de 7%, fapt ce ne dă speranţe că investiţia va decurge conform proiectului, fără sincope procedurale.În paralel, se continuă lucrările la loturile 1 şi 2 ale autostrăzii Sebeş-Turda, care ar fi trebuit să fie finalizate în urmă cu doi ani.

Responsabilii guvernamentali au solicitat constructorilor mobilizare şi seriozitate, astfel încât obiectivul să fie finalizat la sfârşitul lui noiembrie, iar cei 40 de kilometri să fie deschişi circulaţiei rutiere. Investiţiile în infrastructură menţionate sunt extrem de importante pentru toţi românii, dar şi pentru clujeni în special, deoarece finalizarea noilor tronsoane de autostradă va uşura circulaţia oamenilor din Cluj spre Capitală şi spre vestul ţării, ceea ce reprezintă noi oportunităţi de modernizare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.