Livrarea cât mai rapidă, asigurarea unui proces de returnare cât mai simplu posibil, cel mai eficient serviciu pentru clienți și extinderea numărului de branduri din portofoliu sunt principalele obiective din 2021 ale retailerului online polonez ANSWEAR pentru cele 7 piețe europene în care activează, inclusiv România.

 

În timpul pandemiei, multe persoane s-au îndreptat către shopping online din motive de siguranță, ceea ce a dus la creșterea numărului de clienți și vânzărilor de pe ANSWEAR.

 

“Întrucât pe piețele din CEE rata pătrunderii comerțului online este mai mică față de Europa de Vest, piața comerțului online din această regiune va avea în continuare o creștere dinamică în sectorul de fashion“, spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

 

Datorită acestor tendințe din ecommerce, schimbării comportamentului de consum al clienților și noutăților pe care le pregătește, ANSWEAR va continua și în acest an ritmul ascendent în privința creșterii vânzărilor și numărului de clienți.

 

Din cauza limitărilor și distanțării fizice nu s-au mai organizat concerte, spectacole, evenimente și petreceri. Prin urmare, clienții nu au avut nevoie să cumpere ținute elegante, precum rochii, costume, cămăși sau pantofi cu toc. În același timp, s-a conturat mai mult nevoia de a purta haine confortabile în îndelungul timp petrecut acasă, precum tricouri, pantaloni de trening, leggings, pijamale, lenjerie de corp, papuci și articole de îmbrăcăminte sport.

 

“Preconizăm că tendința de a purta și cumpăra haine confortabile va persista în continuare și de aceea am dezvoltat oferta pentru aceste categorii de produse și pentru sezonul următor”, mai spune Raluca Radu.

 

În prezent, în portofoliul ANSWEAR  există peste 400 branduri, iar în 2021 clienții vor descoperi noi branduri de top. În viitorul apropiat dorim să ne concentrăm în principal pe dezvoltarea portofoliului de branduri, însă nu excludem posibilitatea să adăugăm și alte categorii, dacă acestea se vor potrivi cu business-ul și strategia ANSWEAR”, susține Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

 

La finalul anului 2020, ANSWEAR a lansat un spot publicitar cu mesaje subtile și umor pe alocuri, încurajând oamenii să nu mai stea pe gânduri și să facă ceea ce le place în orice moment. Campania TV se numește TU AI ANSWEAR și a avut un impact foarte mare și a fost primită cu succes de către public, astfel că în 2021 ANSWEAR va continua să comunice campanii creative la TV.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.