Primarul General, Nicușor Dan, a inițiat un dialog transparent pe marginea datoriilor, cheltuielilor curente și investițiilor cu toți directorii din primărie. La discuții au fost prezenți și reprezentanți ai organizațiilor neguvernamentale, precum Funky Citizens, Grow Up Romania, Greenpeace, OAR București, NOD Makerspace, Grupul de Inițiativă Civică Chibrit, Fundația Comunitară București, MKBT, ARCEN, EDIT, Fundația Cărturești, AMAIS, BAZA, ASOP, Centrul de Salvare și Reabilitare a Animalelor Sălbatice, Grupul de Inițiativă Civică Cișmigiu, Parcul Natural Văcărești. De asemenea, la întâlniri au participat și cei doi viceprimari ai Capitalei, Stelian Bujduveanu și Horia Tomescu, precum și consilieri generali, membri în Comisia Economică, Buget, Finanțe din cadrul Consiliului General al Municipiului București.

Ieri, 20 ianuarie a.c., a avut loc prima rundă a acestor dezbateri, la care atât reprezentanții organizațiilor non-guvernamentale, cât și consilierii generali au putut adresa întrebări punctuale directorilor și specialiștilor din fiecare domeniu în parte.

Urmează ca pe baza acestor discuții, care vor continua și cu alți factori responsabili pentru dezvoltarea Bucureștiului, să fie conturat bugetul pentru 2021.  

”Este important ca bugetul să reflecte în mod real nevoile cetățenilor și să acopere cheltuielile necesare, inclusiv cele privind proiectele în desfășurare, dar și pentru demararea altor investiții și proiecte noi pentru București. Pentru prima dată, bugetul se discută în mod transparent și foarte deschis atât cu directorii și specialiștii din Primărie, cât și în prezența consilierilor generali și a organizațiilor non-guvernamentale”, a declarat primarul Capitalei.   

La discuțiile de astăzi au fost convocați directorii din domeniul transporturilor, inclusiv STB, Direcția Generală Investiții, Fonduri Europene, Arena Națională, directorii de la Utilități, Situații de Urgență, Serviciul EURO 2020, Direcția Generală Urbanism și Amenajarea Teritoriului, Direcția de Mediu, precum și cei de la Direcția Administrativă, Direcția Informatică și Direcția Cultură, Învățământ, Turism. În zilele următoare sunt programate întâlniri și cu ceilalți directori din cadrul Primăriei și instituțiile subordonate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.