Pandemia de COVID-19 a schimbat fundamental modul în percepem viața la oraș. Românii își regândesc opțiunile de trai, în lumina restricțiilor generate de situația medicală curentă, și reevaluează importanța caselor la curte, cu spații verzi, dar și cu zone dedicate de birou pentru lucrul remote și școala online.

În ultimul an, categoriile de produse pentru casă și grădină au înregistrat printre cele mai mari creșteri în comerțul online și trendul se va menține, pe măsură ce o minoritate în creștere face pasul spre viața la curte sau în spații de locuit mai mari.

Față de 2020, în prezent, categoria Casă, Decorațiuni și Bricolaj listată în evoMAG a înregistrat o creștere de până la 100%. Cele mai cumpărate produse au fost grătarele de grădină, topul fiind completat, în ordine, de uneltele de grădinărit, de compresoare și pompe, de sistemele de încălzire pentru terase, de unelte și scule generale și de aparate de sudură și invertoare profesionale.

„Cererea mare contextuală, generată de pandemie, a fost susținută de diversificarea gamei de produse în categorie, dar și de asigurarea unui stoc continuu pentru cele mai vândute modele de pe evoMAG. Cu volume mai mari de vânzări, magazinele au putut oferi prețuri mult mai competitive, fapt care a contribuit suplimentar la decizia de achiziție a clienților.

De asemenea, adoptarea comerțului online și de către categoriile de clienți tradițional offline a generat o creștere a numărului de comenzi în zone unde nu se află magazine de bricolaj – în orașele mai mici, în comune și sate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, estimând o creștere de 50% pentru această categorie de produse în 2021.

În prezent, evoMAG listează peste 5.000 de produse care se înscriu în categoria Casă, Decorațiuni și Bricolaj, peste 60% dintre acestea fiind introduse anul trecut în portofoliu.

Anul acesta, evoMAG vizează completarea gamei cu alte câteva mii de produse, cu precădere în zona de mobilă pentru grădină și terasă  și soluții de iluminat.

 

Odată cu încălzirea vremii, interesul clienților se va îndrepta înspre produse care să le ofere confort și să înfrumusețeze spațiile verzi amenajate la curte sau pe terasele apartamentelor la bloc. Astfel, urmărind căutările clienților, evoMAG se așteaptă ca cele mai vândute produse în următoarele luni să fie scaunele (de exterior, dar și de birou), șezlonguri, canapele și fotolii de grădină, umbrele, pavilioane, balansoare și hamace, coșuri de picnic etc.

Despre evoMAG:

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 15 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Mai multe informații despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.