evoMAG extinde opțiunile de livrare rapidă și le oferă clienților, în parteneriat cu Bookurier, companie românească de curierat, o nouă opțiune de livrare a comenzilor în aceeași zi, în București, și în 24 de ore, oriunde în România.

 

Serviciul de livrare în aceeași zi în București este disponibil pentru categoriile de produse aflate în stocul evoMAG, cu o greutate de până la 10 kilograme. Pentru comenzile plasate în intervalul 00:00 – 14:30, livrarea se face în aceeași zi, în intervalul 11:00 – 21:00.

 

Livrarea produselor în 24 de ore de la plasarea comenzilor prin Bookurier vizează produsele aflate în stoc cu o greutate de până la 35 de kilograme.

 

Costul noului serviciu de livrare a produselor cumpărate de pe evoMAG este de 29,9 lei (TVA inclusă) și este afișat în coșul de cumpărături după selectarea modalității de livrare.

 

„Am căutat mereu noi opțiuni de livrare pentru a fi acolo unde clientul are nevoie. De aici și activarea acestui serviciu, în parteneriat cu Bookurier. Vedem o cerință mare pentru livrări rapide, diversificarea opțiunilor de livrare fiind unul dintre obiectivele noastre pentru acest an. Iar faptul că suntem magazinul de tehnologie din România cu cele mai multe opțiuni de livrare rapidă a produselor arată clar dorința noastră de a le facilita clienților accesul cât mai rapid la produsele comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

 

„De 15 ani, încă de la înființarea companiei, Bookurier a creat continuu soluții pentru cei 2.000 de parteneri, fiind permanent conectați la nevoile acestora. Împreună cu evoMAG, la cererea tot mai mare a clienților, am dezvoltat Bookurier Today, serviciul de livrare în aceeași zi, permițând, astfel, clienților, să intre în posesia produselor comandate în câteva ore de la finalizarea comenzilor. În prezent, serviciul Bookurier Today este disponibil pe raza municipiului București, urmând ca, de la jumătatea anului viitor, sa fie disponibil și în județul Ilfov”, spune Gheorghe Sava, Director General, Bookurier Logistics.

 

evoMAG a încheiat în ultimii doi ani parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă, fiind retailerul de tehnologie cu cele mai multe opțiuni de livrare rapidă din România. Astfel, produsele evoMAG sunt listate pe Glovo, Bringo, Tazz  compania estimând că vor fi livrate peste 55.000 de comenzi prin toate cele 3 aplicații partenere de livrare rapidă, iar peste 100.000 de comenzi vor fi livrate în lockerele easybox, în contextul în care peste 90% dintre comenzi ajung la clienți în 24 de ore.

Despre evoMAG:

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar acum 2 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG a fost fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Compania a atras recent o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei. Investiția atrasă este prima de anvergură pentru evoMAG și confirmă parcursul bun al companiei în cei 17 ani de existență în piața de eCommerce din România, validează și sprijină strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.