evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație la peste 600 de lei, reafirmând astfel angajamentul de a oferi clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate în cel mai scurt timp. Comenzile plasate prin Glovo sunt livrate în mai puțin de o oră clienților din București.

„În prezent, valoarea medie a coșului de cumpărături în evoMAG este de 850 de lei, iar acest lucru ne-a determinat să creștem valoarea medie a produselor ce pot fi achiziționate prin Glovo. Fiind vorba preponderent de produse de tehnologie, cu o valoare mai mare, am considerat că extinderea limitei valorilor produselor ce pot fi accesate prin Glovo ajută clienții să aibă acces rapid la o gamă și mai mare de produse folosind cea mai rapidă soluție de livrare la acest moment în piață”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

„Ne bucură faptul că evoMAG a crescut valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație, punând astfel la dispoziția clienților Glovo o gamă mai largă de produse, făcând un pas înainte în zona de Q-Commerce și livrare rapidă. Împreună vom depune toate eforturile necesare pentru a fi alături de clienții noștri, cu o gamă extinsă de produse și un serviciu de livrare la standarde ridicate”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

Peste 2.000 de produse sunt disponibile, în prezent, pentru a fi comandate prin Glovo. Acestea sunt împărțite în 59 de categorii, pentru o segmentare cât mai precisă și o identificare mai rapidă. Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat, permițând astfel ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute (în medie, 45 de minute).

Aproximativ 500 de comenzi sunt făcute lunar prin Glovo, cu o valoare medie de peste 130 de lei. evoMAG estimează o creștere de până la 200 de lei a coșului mediu de cumpărături prin intermediul Glovo, odată cu majorarea valorii maxime a produselor ce pot fi achiziționate astfel. Targetul de vânzări prin Glovo din perioada următoare este de circa 1.000 de comenzi pe lună.

Despre evoMAG:

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 15 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Mai multe informații despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.