evoMAG anunță investiții de 200.000 de euro în 2022, ca parte a strategiei de dezvoltare de anul acesta, ce vizează dublarea gamei de produse, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activității logistice, extinderea spațiului de depozitare, dar și creșterea accelerată a numărului de salariați, la peste 100 de persoane.

„Planul nostru ia în calcul extinderea portofoliului cu 30.000 de produse, în primul trimestru, urmând ca, până la finalul anului, să dublăm întreaga gama disponibilă pe evoMAG.ro. Ne vom concentra pe categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii, dar și pe produse din categorii care au înregistrat o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casă și grădină, sport & fitness, vehicule electrice și smart home”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

evoMAG a înregistrat, anul trecut, vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46%, cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă diferită din toate punctele de vedere și pe fondul unei accelerări a comerțului online la nivel general. Analizând evoluția evoMAG din ultimii 2 ani, compania a avut o medie de creștere anuală de 25%.

Cele mai mari vânzări de anul trecut au fost în categoriile telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (în special, vehicule electrice).

Compania mizează, în 2022, pe un avans de 10% – 15%, la o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, cu vânzările cele mai mari la telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice, produsele pentru casă și grădină reprezentând o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creștere semnificativă anul acesta.

De asemenea, una dintre direcțiile pe care va pune accent evoMAG anul acesta este diminuarea duratei de livrare a produselor. Astfel, dacă, în prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ținta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.

Cât privește creșterea echipei la peste 100 de angajați, decizia reflectă planurile de dublare a portofoliului de produse și de diminuare a duratei de livrare a comenzilor. Până la finalul anului, evoMAG își propune să recruteze noi colegi în poziții și în departamente cheie, precum: depozit, relații clienți, documentare, marketing, programare, showroom, product management. (https://www.evomag.ro/pagini/angajari)

Despre evoMAG:

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 16 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Mai multe informații despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.