Strategia adoptată anul acesta de Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, pentru Black Friday, a dat roade.

 

„Am previzionat inițial vânzări în valoare de 10 milioane de euro, însă rezultatul final a fost mai bun, atingâng 12,5 milioane de euro, din care 10% realizate pe piața din România” , a comentat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

 

Compania a optat pentru reduceri speciale la gamele sale de produse pe tot parcursul lunii noiembrie, adăugând reduceri suplimentare în weekend-urile Black Friday, atât pentru cel românesc cât și pentru cel internațional.

 

Weekendul 25-29 noiembrie a fost cel mai performant, vânzările ajungând la 4 milioane de euro, din care 400.000 pe piața românească. Momentul de vârf al cumpărăturilor a fost atins, tradițional, duminică seara, când traficul pe site a crescut cu 150% față de o zi normală.

 

 

,,Anul acesta comanda locală cea mai mare a avut o valoare de 3500 de euro. Având în vedere prelungirea incertitudinii generate de Covid, este normal ca oamenii să fie mai prudenți în achiziții. Pe de altă parte, cifrele totale ne arată o creștere față de anul trecut în aceeași perioadă, ceea ce înseamnă că avem comenzi mai mici, dar mai mulți clienti, un lucru deosebit de important în aceasta perioadă.”, a comentat Vopařil.

 

În ceea ce privește modul în care au fost plasate comenzile, anul acesta cele mai numeroase au venit de pe telefonul mobil, pe toate piețele unde magazinul online este prezent. Aceasta este o schimbare față de anul trecut, când, majoritatea fuseseră realizate de pe desktop. O noutate pentru piața românească este modul de plată al comenzilor. Dacă anul trecut prevalau comenzile cu plata cash la livrare, anul acesta aproape 50% au fost achitate prin card.

 

Categoria cu cele mai bune rezultate a fost mobilierul, în special cel de șezut. Am reușit să vindem un total de 900 de canapele, din care 65 în România. Este o cifră excelentă ce dovedește că suntem recunoscuți și apreciați pentru expertiza noastră pe acest segment.”, a subliniat Vopařil. Alte categorii cu vânzări foarte bune pe piața românească au fost textilele, dar și oglinzile, un articol intrat recent în rândul preferințelor clienților români.

 

În total, în perioada promoțională, s-au vândut 330.000 de produse, 39.000 pe piața din România, din care 100.000, respectiv 12.000, doar în weekend-ul Black Friday.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.