Pentru al doilea an consecutiv angajații Decathlon România din toată țara aleargă în cadrul Maratonului București pentru a-i susține pe copiii cu boli grave sprijiniți de Asociația Magic.

În ultimii doi ani numeroase curse sportive cu scop caritabil au fost anulate sau amânate din cauza pandemiei, însă Decathlon România și Asociația Magic ne arată că binele găsește o cale indiferent de condiții. Astfel, și în această toamnă numeroși alergători voluntari au fost încurajați de Decathlon România să participe la cursele virtuale ale Maratonului București pentru a susține proiectul MagicEDU al Asociației Magic, prin care 250 de copii cu afecțiuni oncologice primesc lunar o bursă de 500 de lei pentru a recupera timpul pierdut de la școală din cauza tratamentelor.

Fiecare alergător, indiferent de locația sa, a putut să se înscrie intr-una din cursele de alergare, să iși monitorizeze eforturile cu ajutorul unei aplicații de alergat și să aleagă drept cauză susținută Asociația Magic pentru a veni în sprijinul copiilor.

„Sportul înseamnă in primul rand sănătate si  o atitudine pozitivă, acestea sunt exact beneficiile de care au nevoie  micuții  diagnosticați cu afecțiuni oncologice. Ne-am dorit sa fim alaturi de ei, să le susținem recuperarea și integrarea lor la școală, iar strategia noastra de CSR „Educația copiilor prin sport” ne-a permis să facem acest lucru, cu ajutorul Asociației Magic. Vrem ca micuții mai puțin norocoși să se poată bucura de plăcerea și beneficiile practicării sportului și ne onoreaza să putem înlesni aceasta pentru ei, prin misiunea Decathlon”. Iulia Ordeanu, lider CSR Decathlon România.

Proiectul MagicEDU a luat naștere pentru a răspunde unei probleme mai puțin evidente legată de diagnosticul oncologic la copii, educația. Tratementul oncologic poate dura și ani de zile, iar asta presupune absențe îndelungate de la cursuri, uneori chiar repetarea unor ani de studiu.

„Experința a peste șapte ani de Magic ne-a arătat că majoritatea copiilor cu un diagnostic oncologic întâmpină dificultăți majore în a recupera timpul pierdut de la școală: le este greu să recupereze materia pierdută, să treacă examenele din anii terminali, se simt pierduți atunci când se întorc la cursuri, își pierd încrederea în ei. Proiectul nostru MagicEDU este menit să sprijine copiii să depășească aceste dificultăți. De obicei bursele sunt investite în pregătire suplimentară, în rechizite ori în tablete și laptopuri. Ce este minunat la MagicEDU, este faptul că pe lângă bursă, copiii beneficiază și de programe de mentorat. Este minunat să îi vedem înflorind. ” Andreea Nechita, Președinte Asociația Magic.

Angajații Decathlon vor continua să alerge individual până pe 14 Noiembrie transmițând un mesaj de speranță extrem de necesar în această perioadă, indiferent de condiții și de dificultăți, putem fi de ajutor celor care au nevoie de noi.

Despre Asociația Magic:

Născută în 2014, odată cu taberele MagiCAMP, Asociația Magic desfășoară azi 12 proiecte prin care sprijină peste 6000 de copii cu boli grave și pe familiile lor, cu ajutorul a 2000 de voluntari.

MagiCAMP organizează tabere de vară și alte evenimente pentru copiii cu cancer și alte afecțiuni severe. MagicBOX este un furnizor lunar de ajutor pentru familiile care au copii bolnavi vulnerabile financiar. Cu MagicHOME, asociația oferă părinților cazare gratuită în timpul tratamentului copiilor în casele asociației din București, Cluj, Iași, Timișoara, Chișinău și Viena. MagicTICKET se asigură că familiile petrec timp de calitate împreună, oferindu-le vacanțe scurte sau evadări din oraș. Prin Șofer de Suflet copiii primesc transport gratuit la tratament și înapoi acasă. Toate celelalte proiecte pot fi regăsite pe site-ul asociației, asociatiamagic.ro

Despre Decathlon România:

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național,

la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021.

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu,

păstrând in permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun.

 

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc,

dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist.

Incepand cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte),

dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta” Fabricat în România”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.