Xerox Holdings Corporation (NYSE: XRX) a anuntat formarea CareAR, A Xerox Company, care consolideaza CareAR Inc., DocuShare® si XMPie intr-o singura companie, numita CareAR Holdings. CareAR a primit o evaluare de 700 de milioane de dolari in urma unei investitii de 10 milioane de dolari de la ServiceNow, compania lider in ceea ce priveste fluxurile de lucru digitale.

 

CareAR va fi condus de Presedintele si COO-ul Xerox, Steve Bandrowczak, care isi va extinde rolul actual pentru a ocupa functia de Chairman al CareAR si Sam Waicberg, fondatorul initial al CareAR Inc., care va ocupa functia de Presedinte al CareAR.

 

Acum, combinand sistemul de gestionare a continutului DocuShare, platforma cross-media XMPie si motorul de inteligenta artificiala PARC Alto AI de la Xerox, platforma extinsa de experienta de servicii CareAR va sprijini forta de munca cu instrumentele vizuale si accesul la datele necesare pentru a oferi in mod constant experiente de servicii de inalta calitate pentru angajati si clientii finali, reducand totodata costurile de functionare si emisiile de gaze cu efect de sera ale furnizorilor de servicii. Tehnologia importanta care sta la baza noii platforme CareAR® este tehnologia de realitate augmentata pe care Xerox a castigat-o prin achizitionarea CareAR, Inc., anuntata la inceputul acestui an, care se integreaza cu ServiceNow® Field Service Management si permite tehnicienilor de service sa utilizeze cunostintele tehnicienilor mai experimentati prin instruiri live, asistate de AR.

 

Platforma de gestionare a experientei de service, CareAR, este conceputa pentru a fi agnostica si se integreaza perfect cu platforma digitala ServiceNow, lider al fluxurilor de lucru digitale, asigurand o abordare end-to-end a comenzilor, cazurilor si incidentelor si oferind rezultate de inalta calitate pentru clienti si experiente de service excelente, pentru companiile mari din mai multe industrii. Tehnologia de realitate augmentata a companiei redefineste ecosistemul de furnizare a serviciilor si abordeaza provocarile cheie privind sustenabilitatea si forta de munca, inclusiv:

 

  • Dezvoltarea fortei de munca de asistenta cu instrumentele vizuale si accesul la datele necesare pentru a furniza in mod consecvent experiente de service de inalta calitate pentru angajati si clientii finali, toate acestea reducand in acelasi timp costurile de operare si emisiile de gaze cu efect de sera ale furnizorilor de servicii.

 

 

  • Asistenta in rezolvarea problemelor legate de forta de munca – asociate in primul rand cu faptul ca o parte a fortei de munca se pensioneaza. Pe masura ce forta de munca actuala imbatraneste, ajungand la pensionare, organizatiile nu mai pot sa se bazeze pe formarea bazata pe ucenicie, care a sustinut afacerile de zeci de ani. CareAR va contribui la valorificarea si optimizarea timpului angajatilor cu experienta si va permite lucratorilor neexperimentati sa se bazeze pe un depozit de cunostinte organizat de capabilitatile predictive de AI ale CareAR.

 

  • Sustinerea obiectivelor de sustenabilitate si responsabilitate sociala ale angajatorilor din service. CareAR faciliteaza actiunile de prevenire si de intretinere la distanta, reducand astfel situatiile in care tehnicienii sunt trimisi la fata locului. Interventiile mai scurte la fata locului au ca rezultat mai putine drumuri cu masina, reducand astfel emisiile de carbon pentru organizatiile de service.

 

„Xerox a pozitionat CareAR drept compania capabila sa sustina nevoile industriilor care solicita servicii intensive, cu instructiuni in timp real, instrumente vizuale si acces la date mult mai simplu pentru orice utilizator, toate fiind gestionate de inteligenta artificiala predictiva”, a declarat vicepresedintele si CEO-ul Xerox, John Visentin. „Prin crearea unei platforme intuitive pentru o forta de munca nativa digital si cu investitiile de la ServiceNow, credem ca CareAR va defini si dezvolta categoria Service Experience Management, provocand la schimbare industriile intr-un moment in care schimbarea e necesara”.

 

 

Xerox a fost consiliat de Mizuho Securities USA si Willkie Farr & Gallagher LLP in legatura cu aceasta tranzactie.

 

Despre CareAR

 

CareAR, A Xerox Company, este liderul Service Experience Management (SXM). Facem expertiza accesibila instantaneu utilizatorilor prin intermediul interactiunilor, instructiunilor si perspectivelor de realitate vizuala augmentata (AR) si de la distanta, ca parte a unei experiente digitale fara probleme in ceea ce priveste fluxul de lucru digitale. CareAR stabileste criteriul de referinta pentru categoria SXM prin eliminarea decalajelor de competente, accelerarea transferurilor de cunostinte, asigurarea unor eficiente operationale mai mari si imbunatatirea rezultatelor si sigurantei clientilor. Aflati mai multe la CareAR.com.

 

Despre ServiceNow

 

ServiceNow face ca munca sa fie mai usoara pentru oameni. Platforma si solutiile noastre bazate pe cloud ofera fluxuri de lucru digitale care creeaza experiente excelente si sporeste productivitatea angajatilor si a companiei. Pentru mai multe informatii, vizitati: www.servicenow.com.

 

 

Despre Xerox

De mai bine de 100 de ani, Xerox a redefinit continuu experienta la locul de munca. Valorificand pozitia sa de lider in tehnologia de imprimare si echipamente de birou si de productie, s-a extins pe partea de software si servicii pentru a sustine forta de munca de astazi. De la birou la medii industriale, solutiile de afaceri diferentiate si serviciile financiare sunt concepute pentru a face ca fiecare zi sa fie mai buna pentru clienti – indiferent de locul in care lucreaza. Astazi, oamenii de stiinta si inginerii Xerox continua mostenirea inovatiei cu tehnologii importante in transformarea digitala, realitatea augmentata, automatizarea proceselor robotizate, fabricarea aditiva, Industrial Internet of Things si cleantech. Aflati mai multe la xerox.com.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.