De sub umbrela Waterdrop, compania ce se preocupă de mai bine de 8 ani să ne convingă că ne putem asigura doza zilnică de hidratare într-o formă mai sănătoasă și mai aromată, se redeschide, în culorile curcubeului, un subiect poate prea puțin dezbătut sau îmbrățișat la nivel național. Lansarea waterdrop® Rainbow – o colecție de recipiente reutilizabile în ediție limitată – reprezintă manifestul și susținerea pentru iubire în toate formele sale și mai ales pentru oamenii din comunitatea LGBTQIA+. Prin încurajarea folosirii unor variante de hidratare confecționate într-un mod mai vesel și mai animat, această lansare poartă în esența ei tot un suflu inspirat de practicile sustenabile consacrate.

De departe cel mai bun prilej în care putem fi aproape de comunitatea LGBTQIA+ este evenimentul Bucharest Pride 2024, organizat de asociația ACCEPT, ce se va desfășura în perioada 21-29 Iunie 2024. Toate activitățile găzduite în cadrul festivalului sunt cu intrare liberă, iar ultima zi va culmina cu marșul de închidere, unde sunt așteptate peste 25.000 de persoane care vor striga la unison „We are ready! / Suntem pregătiți!”, fiind tema de anul acesta.

În acest context, Waterdrop relansează colecția RAINBOW, o serie de sticle în ediție limitată, și pune preț pe comunitatea LGBTQIA+ odată cu îndemnul general „Fall in love with hydration!”. Confecționate din material borosilicat, sticlele păstrează aceeași formă sustenabilă reprezentativă pentru portofoliul brandului, însă de data aceasta colorată în nuanțele curcubeului.

Pornind de la premisa că „Good things come to those who hydrate”, prin această ediție, Waterdrop își direcționează eforturile și redirecționează un procent din vânzări în sprijinul a două organizații LGBTQIA+.

„Care este prețul risipei recipientelor nereciclabile? E scump și astăzi și a fost dintotdeauna. Resursele puse la bătaie nu sunt nelimitate, iar pentru asta mediul înconjurător nu rămâne nicidecum neiertător în ceea ce ne privește. Iar efectele le resimțim când ne e lumea mai dragă. Însă nu e niciodată prea târziu să facem și noi pași în direcția cea bună. Tocmai de aceea, odată cu această lansare ne-am luat angajamentul să donăm 10% din vânzările RAINBOW Glass Bottle pentru a susține două organizații LGBTQIA+: 5% vor merge către OutRight Action International, și încă 5% către Queer Base”, a declarat Katerina Navratilova – CEO Waterdrop CEE.

Prin această ediție, Waterdrop susține, astfel, două cauze ce corespund scopului și valorilor companiei, protejarea mediului înconjurător și puterea comunităților.

Schimbarea obiceiurilor de consum este esențială dacă dorim să adoptăm un stil de viață sănătos. La fel cum și comportamentele se cultivă și suntem direct responsabili să insuflăm cele mai sincere valori generațiilor viitoare prin puterea exemplului. Iar dacă ar fi să adaptăm un citat celebru vremurilor noastre, cu siguranță acesta ar suna chiar așa: „Un pas mic pentru conștientizare, un salt uriaș pentru incluziune”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.