• Cea mai veche fabrică de hârtie din România intenționează să cucerească noi piețe europene cu gama de produse Pufina.

Pehart Grup, compania românescă numărul 1 de produse de hârtie pentru uz casnic din România, optimizează cel mai popular brand al său, Pufina: toate produsele din această gamă au fost îmbunătățite și primesc ambalaje noi. Astfel, odată cu evoluția brandului Pufina, calitatea produselor ajunge la nivel de top, iar ambalajele sunt la nivel superior atât în ceea ce privește design-ul, cât și calitatea: noile ambalaje sunt 100% reciclabile, devenind astfel prietenoase cu mediul. În plus, portofoliul celui mai popular brand Pehart, aflat în topul încrederii consumatorilor români, se diversifică și el prin lansarea unui nou produs: hârtia igienică umedă, disponibilă în trei variante: Pufina Junior, pentru pielea delicată a copiilor,  PufinaSensitive, un sortiment de hârtie umedă albă fără parfum, și Pufina Lavandă, cu parfum de lavandă.

Această schimbare reprezintă o evoluție firească a brandului Pufina”, spune Gabriel Stanciu, General Manager Pehart Grup. „De mai bine de un an am achiziționat o nouă linie de convertire a hârtiei în produse finite, iar tehnologiile pe care le folosim, unele dintre cele mai performante la nivel mondial, ne permit să obținem calitatea pe care ne-o dorim. Am regândit portofoliul de produse din gama Pufina astfel încât să răspundă în primul rând nevoilor consumatorilor români, dar și ale celor de dincolo de granițe, ca parte din strategia noastră de dezvoltare și pe alte piețe. Ne dorim să aducem Pufina și în casele europenilor din țările vecine”. Din acest motiv, pe ambalajele reciclabile ale Pufina se pot observa informații în limba română, dar și în engleză, sârbă, maghiară, bulgară etc.

Calitatea superioară a produselor noii Pufina se datorează tehnologiilor de top folosite pe linia de convertire a hârtiei în produse finite în care compania a investit anul trecut. „Folosim o hârtie de cea mai bună calitate și, în plus, investițiile în tehnologie din anii recenți ne permit să oferim acum o calitate superioară a produselor care totodată respectă criterii riguroase de mediu. De exemplu, pentru hârtia igienică albă, folosim o nouă tehnologie, Aquabond, cu ajutorul căreia putem lipi straturile doar pe bază de apă, fără adezivi. Astfel, produsul final este mai prietenos cu mediul și cu pielea”, explică Raluca Păun, consultant de marketing al Pehart Grup.

Îmbunătățirea calității vizează nu doar produsele, ci și ambalajele acestora. Produsă în fabrici din Europa, folia folosită în procesul de ambalare este din polietilenă, cu densitate mica, 100% reciclabilă și are inscripționat și un îndemn la reciclare selectivă. „Pentru produsele de hârtie ambalate în ambalaj de 20 de role, punga se poate refolosi ca un sac de gunoi. Ne asigurăm astfel că există o altă etapă în viața ambalajului, înainte de a ajunge la reciclare”, mai spune Raluca Păun.

În portofoliul Pufina a fost inclusă și gama de șervețele faciale ambalate în cutii de carton, produse pe noua linie de ambalare a șervețelelor faciale din fabrica Pehart.

Cu o istorie de aproape 20 de ani, Pufina este unul dintre cele mai de succes branduri românești, care și-a consolidat imaginea, dar și prezența pe rafturile marilor lanțuri de retail de la an la an, ajungând în 2022 liderul pieței pe anumite segmente (prosoape de bucătărie), conform raportului Nielsen. Lansată pe piață în urmă cu 17 ani, gama Pufina și-a extins periodic oferta de produse și a îmbunătățit constant calitatea acestora prin investiții în tehnologii performante (Aquabond sau sistemul de gofrare a hârtiei cu rulouri încălzite, printre primele tehnologii de acest gen din lume, care asigură rezistență, dar și delicatețe produselor).

În prezent, Pehart exportă produsele Pufina în 5 state – Bulgaria, Moldova, Serbia, Austria și Germania – dar este prezentă cu produse de uz industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei. Pe lângă Pufina, brandurile Alint și Altessa mai fac parte din portofoliul Pehart.

Pehart Grup este unul din cei mai mari producători de hârtie tissue din sud-estul Europei și cel mai mare producator si procesator de produse de hârtie pentru uz casnic din România. Pehart produce anual în cele două fabrici ale sale de la Petrești, Alba și Dej, Cluj 100.000 tone de hârtie tissue și are o capacitate de procesare a produselor finite de peste 75.000 tone. 70% din întreaga cantitate de produse de uz casnic și industrial este vândută în România, iar restul este exportat. Pehart asigură producția de produse de uz casnic din hârtie și pentru o mare parte dintre produsele marcă proprie ale lanțurilor de retail.

_________________

Despre Pehart Grup – Cu o tradiție de 186 de ani, Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din Europa de Sud-Est. Compania care a pornit ca o afacere antreprenorială este prezentă cu produsele sale de uz casnic și uz industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Rep. Moldova, Germania).

Pufina, unul dintre cele mai populare branduri de hârtie tissue, Alint și Altessa fac parte din portofoliul Pehart. De asemenea, compania produce jumbo rolls, role uriașe de hârtie, folosite în procesul de converting în produse de hârtie pentru uz casnic și uz industrial.

Pehart Grup se definește prin evoluție continuă, eficientizare, respect față de resursele planetei și față de oamenii care îi construiesc povestea în fiecare zi. Își optimizează în permanență produsele și serviciile, prin crearea unui mediu sustenabil și echitabil pentru un viitor regenerabil. Respectul față de cele mai noi reglementări de mediu concretizat prin trasabilitatea resurselor, eficiența producției și a utilizării materialelor și mediul de lucru sigur, plăcut pentru echipă și parteneri sunt valori ale Pehart Grup, la fel ca și încurajarea inițiativei și spiritului antreprenorial în interiorul companiei.

Abris Capital Partners este un fond independent de top de private equity, care se concentrează pe oportunități mid-market în țările din Europa Centrală. Fondat în 2007, Abris are ca strategie parteneriatul cu cele mai dinamice și de succes companii din Europa Centrală, care pot beneficia de un influx de capital și/sau expertiză managerială atât la nivel strategic, cât și operațional. Cu un capital de investiții de aproximativ 1.3 miliarde de euro, Abris a obținut suport financiar de la multe instituții de investiții de top la nivel global, inclusiv fonduri de pensii publice și corporative, instituții financiare, companii de asigurări și fonduri de tip endowment de la universități din SUA. Abris are un orizont de investiție pe termen lung și urmărește de obicei tranzacțiile în care poate obține un pachet majoritar sau total în investiție. Marja de investiție Abris pentru o tranzacție se situează între 30 și 75 milioane euro, cu posibilitatea unor sume mai mari, în funcție de caz. Abris operează în echipe regionale în Varșovia și București.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.