Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a generat vânzări record de 445 milioane de euro, pentru magazinele online din portofoliu. Astfel, compania a reușit să acopere peste 6% din valoarea totală a pieței de ecommerce, estimată la 7 miliarde de euro în 2023, fără a include serviciile, plata facturilor la utilități, conținutul digital sau biletele de avion, vacanțele și călătoriile, rezervările hoteliere, biletele la spectacole ori la diferite evenimente etc. Dacă sunt luate în calcul și acestea, valoarea totală ar depăși 10 miliarde de euro.

 

Agenția are în portofoliu aproximativ 400 de magazine online care reprezintă mai multe verticale de piață și gestionează bugete de marketing ce depășesc 40 de milioane de euro anual. Piața de ecommerce locală a ajuns la cel mai mare nivel și, potrivit estimărilor, va continua să crească și în 2024 cu aproximativ 10% față de 2023.

 

„Ecommerce-ul românesc se menține pe un trend ascendent, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, fiind susținut în principal de deschiderea a tot mai multor magazine online, dar și de scăderea inflației. Românii cumpără tot mai mult online, dar concurența din piață devine tot mai ridicată astfel că strategiile de marketing digital precum SEO și campanii PPC devin esențiale în poziționarea pe piață. Rezultatele obținute de noi în 2023 demonstrează impactul semnificativ al strategiilor de marketing digital implementate de echipa noastră pentru magazinele online din portofoliu, fiind principalul motor al vânzărilor. În același timp, acestea au contribuit direct la consolidarea pieței de ecommerce la nivel național”, a declarat Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

 

Agenția a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro, în creștere cu 30% față de anul anterior.

 

Ce comandă românii online: cele mai cumpărate produse

 

 

În 2023, românii au cumpărat cel mai des electronice și electrocasnice, articole vestimentare, produse cosmetice, dar și servicii, fiind generate peste 2 milioane de tranzacții în magazinele pentru care Limitless Agency a gestionat campanii de marketing digital.

 

Cele mai mari valori medii ale comenzilor online au fost înregistrate în online în domeniile turism (6.500 RON), IT&C (peste 1.200 RON), industrial (790 RON), medical (770 RON), farma (700 RON), fashion (583 RON) și sport (562 RON). Potrivit datelor interne Limitless, printre domeniile din online cu cele mai mari rate medii de conversie în online se numără industria de beauty (5,14%), bijuterii (2,56%), food (2,43%), cadouri (2,27%), cărți (1,87%), auto (1,69%), sport (1,5%) și fashion (1,24%).

 

Odată cu creșterea vânzărilor clienților în online, Limitless Agency a fost premiată de gigantul Google. Mai exact, agenția a obținut distincția Gold din partea Google pentru performanțele excepționale în optimizarea și creșterea veniturilor, cu aproape 50%, pentru magazinul online Eden Boutique, după implementarea celor mai eficiente tactici de marketing digital.

 

Limitless Agency a obținut locul 1 la Google Search Excellence Awards 2023, Best Use of Performance Max, pentru domeniul retail, pentru o serie de rezultate aduse magazinului online Eden Boutique, printre care: conversii mai mari cu 35%, venituri mai mari cu 47%, return on investment în creștere cu 9% și număr de click-uri în creștere cu 93% în 2023 față de anul anterior. În implementarea campaniei online pentru Eden Boutique, Limitless Agency a folosit o tehnologie unică pe piață, dezvoltată intern, cu ajutorul căreia au realizat o analiză aprofundată pentru optimizare continuă a campaniilor.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.