GLAMI, lider în rândul platformelor europene de descoperire a modei și Stileo, cel mai mare agregator de modă de pe piața italiană, și-au unit forțele, creând una dintre cele mai mari platforme de descoperire a modei din Europa. Cu o prezență pe 14 piețe, GLAMI și Stileo generează peste 500.000 de comenzi lunare către magazinele online partenere, cu target de a crește acest număr la 1.000.000.

GLAMI a fost fondată în 2013 în Cehia, ca motor de căutare destinat industriei fashion, fiind lansată în România în iunie 2017.

În prezent, datorită investițiilor constante și utilizării inteligenței artificiale, care asigură o clasificare amănunțită și o selecție vestimentară adaptată fiecărui individ, www.glami.ro facilitează descoperirea modei și cumpărăturile online.

GLAMI se bucură de peste 40 de milioane de vizitatori lunar în 13 piețe, iar utilizatorii pot alege dintre peste 15 milioane de produse și peste 25.000 de branduri.

Înființat în 2014 cu o viziune similară, Stileo este unul dintre cele mai mari site-uri
e-commerce de modă din Italia, cu 7 milioane de vizitatori lunar, care pot descoperi produse din peste 220 de magazine online partenere.

Având în vedere că piața italiană a comerțului electronic a crescut rapid până la 35,6 milioane de utilizatori, iar achizițiile vestimentare online generează 26% din venituri, decizia GLAMI de a-și uni forțele cu Stileo a fost una firească, ca un pas în crearea uneia dintre cele mai importante platforme europene pentru descoperirea modei.

Prin comparație, conform datelor furnizate de studiul GLAMI Fashion (Re)search, piața modei online din România a înregistrat o creștere de 26% în 2021 și reprezintă 47% din piața locală de comerț electronic (informație Statista.com).

În ceea ce privește GLAMI pe piața locală, în mai 2022, GLAMI.ro înregistrase o creștere de 36% a veniturilor și 25% a numărului de parteneri înregistrați pe platformă, față de mai 2021.

„Unele companii cehe aflate în această etapă caută mai degrabă un investitor decât să investească. Sunt mândru că GLAMI merge în direcția opusă, prin achiziții. În acest mod, vom combina punctele forte ale ambelor echipe într-o singură companie cu peste 130 de angajați. Punem bazele unei echipe tehnologice puternice, cu un rol important în comerțul electronic din Europa. În plus, vor fi permise economii de scară mai mare, împărtășirea mai profundă a cunoștințelor, resurse comune și un nivel al forței de negociere mult mai ridicat cu agențiile de publicitate și partenerii”, afirmă co-fondatorul și CEO-ul GLAMI, Tomáš Hodboď.

„În ultimii ani, GLAMI a investit masiv în implementarea tehnologiilor de machine learning și a înregistrat rezultate excelente în ceea ce privește recomandările personalizate de produse și similitudine. Prin alăturarea companiilor noastre, atât utilizatorii, cât și magazinele online partenere vor putea beneficia în curând de aceste tehnologii”, adaugă Igor Smolny, Chief Executive Officer al Stileo.

„Achiziția aduce la bord o echipă foarte experimentată, ce cunoaște bine piața italiană în continuă dezvoltare. Suntem încântați de această decizie, ce ține de strategia noastră pe termen lung – de a construi cea mai bună și mai recunoscută platformă online de descoperire a modei din Europa”, susține Ján Kešelák, Chief Revenue Officer GLAMI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.