evoMAG intră în parteneriat cu Bringo, unul dintre cele mai importante servicii de livrare rapidă din România, ca parte a strategiei de diversificare a opțiunilor de livrare rapidă a coletelor. Clienții aplicației de livrări vor putea intra în posesia produselor vândute de evoMAG în 60 – 90 de minute de la plasarea comenzii.

 

evoMAG devine, astfel, cel mai mare retailer IT&C din platforma Bringo, utilizatorii aplicației având acces la toate produsele evoMAG cu o greutate mai mică de 20 de kilograme. Clienții evoMAG și Bringo din București pot alege din zeci de mii de produse IT&C, fără limită în ceea ce privește valoarea comenzii.

 

Toate produsele comandate prin Bringo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat.

 

„Parteneriatul cu Bringo se înscrie în direcția strategică a evoMAG de îmbunătățire a experienței de shopping în beneficiul clienților noștri, prin diminuarea timpilor de livrare,  și de identificare de noi canale de vânzări în vederea extinderii bazei de clienți finali. Odată cu acest parteneriat, le oferim clienților noștri din București încă o posibilitate de a intra rapid în posesia produselor comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că estimează un volum de peste 10.000 de comenzi în primul an de colaborare.

 

„Parteneriatul cu evoMAG este un alt proiect cheie care pune nevoile consumatorului în prim plan. Înainte de a lua orice decizie, ne uităm întotdeauna la nevoile clienților noștri și încercăm să anticipăm dorințele lor. Ne bucurăm că le putem oferi clienților noștri o diversitate mai mare de magazine și produse, iar parteneriatul cu evoMAG le dă posibilitatea de a primi acasă orice au nevoie din categoria IT&C, în mai puțin de 90 de minute”, spune Ioana-Ilie Dobre, General Manager Bringo România.

 

În urma acestui parteneriat, Bringo devine cea mai recentă platformă de livrări rapide care poate prelua și expedia produsele evoMAG.

 

„Suntem interesați, în continuare, de dezvoltarea zonei de livrare rapidă a produselor și de identificare de noi canale de vânzări. Iar planurile noastre vizează listarea și pe alte platforme de livrări în viitorul apropiat”, mai spune Mihai Pătrașcu.

 

evoMAG estimează o creștere importantă a comenzilor cu timp de livrare rapid, urmând ca, la finalul anului circa 3% dintre colete să ajungă la clienții finali în 60 – 90 de minute, în contextul în care peste 90% dintre comenzi sunt livrare în 24 de ore.

 

Despre evoMAG:

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 16 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Mai multe informații despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.