Startup-ul pentru verificarea identității digitale Qoobiss lansează prima soluție Know-Your-Customer (KYC) complet automatizată pentru buletinele din România, care permite companiilor să verifice identitatea clienților lor într-un mod mult mai eficient, fără a fi necesară intervenția umană.

 

Cu o investiție de 500.000 euro în dezvoltarea tehnologiei, soluția KYC creată de Qoobiss este concepută pentru a fi ușor scalabilă pentru un număr mare de utilizatori, rapid de implementat și 100% online. Astfel, procesul de verificare a identității oferit de Qoobiss este automat și construit pentru a maximiza procesul de integrare a noilor clienți, cu ajutorul celor mai noi tehnologii biometrice, alimentate de inteligența artificială. 

 

„Soluția noastră poate fi utilizată de către companii din fintech, dar și din alte industrii, precum domeniul blockchain, e-commerce sau medical, deoarece echipa noastră înțelege foarte bine problemele specifice fiecărui tip de companie și echilibrului delicat dintre obligațiile legislative și nevoia utilizatorilor de a avea o experiență îmbunătățită de folosire a soluțiilor digitale de verificare a identității. Obiectivul nostru este să oferim o soluție scalabilă pentru un număr mare de utilizatori și un protocol foarte sigur.”, a explicat Alexandru Rizea, CTO-ul Qoobiss.

 

Cu ajutorul soluției Qoobiss, companiile pot verifica automat datele de identificare ale clienților, utilizând fotografii ale actului de identitate atunci când este creat un nou cont online. Software-ul scanează documentul, extrage datele clienților, efectuează o verificare instantanee a identității utilizatorului și validează actul de identitate, păstrând confidențialitatea completă a datelor.

 

De asemenea, funcția Anti Money Laundering (AML) /  Know-Your-Customer (KYC) ajută la reducerea numărului de fraude, prin verificarea rapidă și precisă a identității clienților. Companiile fintech sunt, asfel, ajutate de Qoobiss să verifice automat bazele de date PEP (Politically Exposed Persons) și AML pentru a valida conformitatea clienților. 

 

În plus, API-ul companiei permite utilizarea semnăturii electronice avansate pentru a valida orice aprobări convertite în pdf și contractele dintre companiile fintech și clienți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.