BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, continua strategia de extindere catre noi segmente de piata, trecand in faza a doua a parteneriatului demarat in luna noiembrie cu Auchan Retail Romania. Dupa o etapa pilot desfasurata cu succes la nivelul a doua magazine Auchan, din Bucuresti si Brasov, cele doua companii urmeaza sa extinda parteneriatul la nivelul a 6 hipermarketuri Auchan din Bucuresti.  

 

BeeFast a incheiat in luna noiembrie a anului trecut un parteneriat strategic cu Auchan Retail Romania, in baza caruia a livrat comenzi plasate de clientii retailerului pentru magazinele din Drumul Taberei – Bucuresti, respectiv Auchan Coresi din Brasov. Dupa prima luna, numarul comenzilor livrat de BeeFast a crescut semnificativ, iar ritmul de crestere se mentine accelerat si la inceput de 2022. Astfel, dupa depasirea acestei etape-pilot, BeeFast a extins livrarile la nivelul a inca sase hipermarketuri din Bucuresti (Drumul Taberei, Titan, Vitan, Berceni, Pallady si Militari), respectiv magazinul din Brasov.

 

„Parteneriatul cu Auchan marcheaza o etapa importanta in dezvoltarea BeeFast catre retail, o directie pe care ne-am concentrat in a doua parte a lui 2021. Tendintele arata ca tot mai multe magazine din zona de retail vor consolida prezenta in online chiar daca offline-ul genereaza vanzari considerabile in prezent. Consumatorul roman se indreapta tot mai mult catre Q-commerce, isi doreste acces la produse ori servicii aici si acum si, in general, o experienta premium cu magazinele online. Astfel, BeeFast devine un partener strategic pentru retailerii care mizeaza pe proximitate, dar si pe o experienta premium pentru clienti”, a precizat Cristian Grozea, CEO BeeFast.

„Suntem bucurosi pentru parteneriatul cu Beefast si increzatori in dezvoltarea acestuia. Primele rezultate inregistrate in etapa pilot sunt foarte bune, astfel incat am decis extinderea serviciilor de livrare rapida in celelalte hipermarketuri din Bucuresti si Brasov. Aceasta se inscrie in demersul nostru de a oferi clientilor servicii comerciale si logistice complete si eficiente, exact atunci si asa cum au nevoie, pentru o experienta excelenta la cumparaturi ”, a declarat Teodor Serban, Director Eficienta si Proiecte in cadrul Auchan Retail Romania.

In topul celor mai comandate produse pe auchan.ro si livrate prin curierii BeeFast se afla: bananele, apa, morcovii, ceapa verde si rosiile cherry.  Cele mai active zile din punct de vedere al livrarii comenzilor sunt vinerea si sambata, iar varfurile orare sunt intre 9:00-10:00 si 17:00-18:00.

 

BeeFast livreaza zilnic la nivelul clientilor sai o medie de 550 de comenzi, cu timp mediu de livrare de 55 minute in Bucuresti si 35 de minute in Brasov, in procent de aproximativ 20% de la clientii din zona de dark stores, retail si big retail. Pana la finalul anului, compania isi propune sa atinga o medie de 1200-1500 comenzi livrate/zi.

 

De asemenea, pentru 2022, BeeFast isi propune sa atraga noi investitii, astfel incat sa poata accelera evolutia start-up-ului atat din punct de vedere operational, cat si din punct de vedere al ariei de acoperire. Dupa ce, in al doilea an de functionare, BeeFast si-a dublat cifra de afaceri, ajungand la 650.000 de euro, tinta pentru 2022 este o noua dublare, depasind astfel pragul de 1 milion de euro.

 

###

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o solutie de livrari rapide B2B si B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie noua de dezvoltare a businessului, catre oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plata si livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Gama de produse pe care BeeFast le livreaza in prezent acopera zona de produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – si nealimentare – flori, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

BeeFast a primit in 2021 o investitie de 500.000 euro pe care ii directioneaza in dezvoltarea platformei si optimizarea operationala. Compania isi concentreaza in prezent eforturile in pregatirea businessului pentru scalare, la nivel national, punand accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizeaza triplarea comenzilor in perioada urmatoare, dar si extinderea retelei de curieri, pentru a-si mentine promisiunea de livrare rapida, indiferent de evolutia comenzilor pe platforma.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.