Bang & Olufsen l-a desemnat pe Charles Leclerc drept noul ambasador global al mărcii. Bang & Olufsen și Charles Leclerc încep un parteneriat menit să genereze campanii creative și evenimente, precum și pentru a lansa un produs în ediție limitată, creat de brandul audio danez.

 

Charles Leclerc este cunoscut ca unul dintre cei mai talentați piloți de F1 ai generației actuale. În afara unei cariere strălucite în domeniul curselor de F1, care i-a adus recunoaștere în întreaga lume, pilotul monegasc și-a construit o reputație de muzician talentat, pasionat de pian. Își compune și înregistrează propria muzică, aceasta jucând un rol esențial în viața lui.

 

„Viața mea profesională se axează pe precizie și performanță, iar sunetul joacă un rol important în această ecuație”, spune Charles Leclerc. „Mașinile pe care le conduc sunt minuni ale ingineriei, iar sunetele lor mă informează cu privire la deciziile pe care trebuie să le iau într-o fracțiune de secundă. Această atenție deosebită acordată sunetului mi-a antrenat urechea să asculte diferit, astfel încât calitatea sunetului joacă un rol foarte important în viața mea. Când ascult muzică, îmi doresc o claritate a sunetului și un echilibru al dinamicii care să-mi scoată în evidență muzica în moduri noi și să mă apropie de artist”, mai spune Charles Leclerc, care continuă:

 

„Sunt fan Bang & Olufsen de mulți ani și folosesc produsele lor în fiecare zi. Brandul are o claritate și o căldură în sunet care mă ajută să mă deconectez de lumea curselor și să mă conectez cu artistul din mine. De aceea, parteneriatul este atât de potrivit.”

Mereu în căutare de experiențe audio memorabile, compania Bang & Olufsen este încântată de acest parteneriat, explică CEO-ul Kristian Teär:

„Îi urăm bun venit lui Charles alături de brand. Ne leagă aprecierea pentru performanță și finisare artizanală, precum și pasiunea pentru experiențele muzicale care ne apropie de artiștii preferați. Nu ne putem gândi la un partener mai bun care să ne ajute să evoluăm și să creăm o comunitate în jurul sunetului impecabil”.

Bang & Olufsen a selectat recent o serie de vedete din generația tânără, pentru a se adresa publicului Gen Z, printre care se numără starul M-Pop chinez Lay Zhang. Charles Leclerc se va alătura, de asemenea, colegului său, pilot de Formula 1, Fernando Alonso, în calitate de ambasador global pentru marca daneză creată în 1925 de Peter Bang & Svend Olufsen.

Despre Bang & Olufsen

Bang & Olufsen este o marcă audio de lux fondată în 1925 la Struer, în Danemarca, de Peter Bang și Svend Olufsen. Devotamentul și viziunea acestora stau și acum la baza companiei. Timp de aproape un secol, Bang & Olufsen a depășit limitele tehnologiei audio, iar compania continuă să se afle în fruntea inovației acustice.

În prezent, fiecare produs Bang & Olufsen este caracterizat de sunet impecabil, design atemporal și măiestrie de neegalat. Produsele inovatoare ale companiei sunt vândute în întreaga lume în magazinele Bang & Olufsen, pe bang-olufsen.com și la retailerii parteneri. Compania are aproximativ 1000 de angajați și operează în peste 70 de piețe. Acțiunile Bang & Olufsen sunt listate la NASDAQ Copenhagen A/S.

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.