Agenția boutique SundayPR împlinește 10 ani de la lansarea pe piața de Comunicare și PR din România. Fondată în 2014 de către Mara Eliza Barza, antreprenoare cu o experiență de 14 ani în Comunicare și PR și 9 ani în Televiziune, SundayPR s-a remarcat pe piața de Comunicare și PR drept un partener de încredere, profesionist, receptiv și creativ, care înțelege nevoile și obiectivele unui business și ale unui brand.

 

În prezent, agenția boutique SundayPR se poziționează ca fiind o agenție de Comunicare și PR cu o experiență vastă în promovarea companiilor din fashion, e-commerce, tehnologii digitale și sustenabilitate și în conectarea brandurilor cu influenceri și celebrități de top. Conform BIZ PR Awards, SundayPR se poziționează în Top 30 Agenții de PR din România.

 

Agenția boutique SundayPR oferă servicii personalizate de Comunicare și PR și este specializată în: PR tradițional și digital, planificare strategică de PR, comunicare de brand, amplificarea vizibilității brandurilor de companie și brandurilor personale, relația cu reprezentanții media, activări de brand, organizare de evenimente, proiecte cu influenceri și celebrități.

 

De-a lungul celor 10 ani, SundayPR a reprezentat cu succes nenumărate companii și proiecte, pentru care a obținut sute de menționări în presa scrisă și online, articole și interviuri în publicații de top, coperți în reviste, apariții în emisiuni și reportaje TV, apariții la radio și în podcasturi, a gestionat sute de proiecte cu influenceri și celebrități, dar și activări de brand și evenimente de PR.

 

Din portofoliul SundayPR fac parte companii internaționale de renume precum Answear, Remix by ThredUp, Kolev&Kolev, Bottega Verde, BaseLinker și companii locale în expansiune, ca de exemplu DY Fashion, Republica BIO, Gomag, Retargeting Biz, The Marketer, Spy Shop, Blue Lagoon Clean, Beauty One, Tandem, Pipera Plaza, MTH Digital, Mizar, Bebe Supermarket (…) De asemenea, SundayPR a mai comunicat pentru: Cellini, PayPo, Hello Holidays, Acaju, Gameology, MiniArt Show by Ioana Ginghină, Meli Melo, Fish to Door, Bookurier, Pipera Plaza (…)

 

Prin proiectele și campaniile pe care le coordonează și le promovează, agenția boutique SundayPR își dorește să aducă plus valoare atât companiillor și brandurilor pe care le reprezintă și echipelor acestora, comunității de business din România, cât și comunităților din jurul brandurilor. Focusul SundayPR este direcționat către inovație, dezvoltare și sustenabilitate în business și lifestyle.

 

“Una dintre cele mai importante realizări este faptul că în acești 10 ani am contribuit la susținerea dezvoltării a zeci de business-uri locale și internaționale prin activitatea de PR. Business-urile din portofoliul Sunday PR înseamnă în primul rând echipe, oamenii din echipe și familiile acestora. Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora.

 

De asemenea, SundayPR este un partener care încurajează sustenabilitatea și mă bucur că avem în portofoliu din ce în ce mai multe branduri care adoptă conceptul de sustenabilitate atât în strategia de business, cât și în cea promovare, mai ales branduri din fashion”, spune Mara Eliza Barza, specialistă în Comunicare și PR & fondatoarea SundayPR.

 

Obiectivele principale ale agenției boutique SundayPR sunt: oferirea de servicii de Comunicare și PR pentru branduri locale și internaționale, creșterea portofoliului de clienți cu branduri premium din Fashion, Home&Deco, Design Interior, Turism și Tehnologie, dar și dezvoltarea de proiecte alături de branduri/ companii mari prin care să susțină, prin Comunicare și PR, brandurile locale mai mici și business-urile de familie.

 

În ceea ce privește evoluția industriei PR și tendințelor de pe acest segment, Mara Eliza Barza, fondatoarea Sunday PR, menționează:

 

“Ca urmare a evoluției tehnologiei și digitalizării, și industria noastră a fost și este nevoită să țină pasul cu schimbările și să se alinieze la noile cerințe și standarde din piață. Bineînțeles, focusul va fi pe Online și Digital, însă PR-ul Tradițional se va îmbina cu noile canale de comunicare și cu noile tehnologii.

 

Reprezentanții din PR trebuie să aibă în vedere profilul publicului, schimbările preferințelor consumatorilor și ce își doresc audiențele targetate de clienți, adică de brandurile pe care le reprezintă. Marea provocare va fi, cred, să reușim să îmbinăm într-un mod armonios, autentic și inovativ canalele de comunicare și mesajele pe care le transmitem către public astfel încât să captăm interesul și să aducem plus valoare.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.