Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 15 milioane lei, în creștere cu 5% față de anul precedent. Pentru anul în curs, compania își propune o creștere de 15% a veniturilor, diversificarea serviciilor oferite prin magazinul online de teleconsultanță și lansarea serviciilor de consultanță juridică prin societatea de avocatură asociată.

 

Pe parcursul anului trecut, principalele investiții făcute de Accace România au vizat zona de tehnologie, susținând activități precum migrarea în cloud Microsoft Azure a datelor și documentelor, dar și implementarea unor instrumente software pentru automatizarea proceselor de contabilitate și de salarizare. De asemenea, investițiile în dezvoltarea tehnologică vor fi principala direcție a companiei și în 2022.

 

În ceea ce privește obiectivele de business pe care Accace România și le propune pentru anul acesta se numără creșterea și diversificarea serviciilor companiei, dezvoltarea continuă a competențelor tehnice ale membrilor echipei prin noi certificări, cursuri sau workshop-uri, precum și atragerea de noi membri în echipa Accace, a cărei cultură organizațională este bazată pe inovare, autonomie și performanță, inclusiv în contextul modelului de lucru hibrid.

 

„Anul acesta mizăm pe o creștere de 15% a cifrei de afaceri susținută în principal de diversificarea portofoliului de servicii al companiei și de creșterea impactului acestora, prin implicarea în proiecte care să aducă valoare adăugată companiilor. De asemenea, ne propunem să dezvoltăm echipe noi în cadrul companiei, orientate către consultanță, automatizarea și eficientizarea proceselor de business, precum și implementarea unui sistem de încurajare a inovării și experimentării ideilor noi”, a declarat Laura Ștefan, Managing Director Accace România.

 

Potrivit datelor furnizate de companie, în topul celor mai solicitate servicii de către clienți anul trecut s-au aflat cele de consultanță și serviciile de salarizare și administrare de personal. Totodată, la începutul acestui an reprezentanții Accace au observat o creștere a solicitărilor pentru serviciile de înființare de noi companii.

 

Tot din datele Accace România, serviciile cu cea mai mare creștere a cererii în 2021 comparativ cu anul anterior au fost cele legate de salarizare, administrare de personal, dar și consultanță corporate și fiscală. Pentru 2022, compania estimează o creștere a solicitărilor în rândul serviciilor de consultanță.

 

În topul industriilor care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut s-au numărat: retail, IT, producție, eCommerce sau servicii.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.