Ai un magazin online pe o platforma e-commerce? Faci periodic actiuni de marketing online si ai un buget lunar pentru asta? Esti atent la veniturile obtinute din vanzarile online si la costurile campaniilor proprii? Atunci trebuie neaparat sa te asiguri ca ai un cont de Google Analytics corect instalat, cu un tracking ca la carte! Pentru a te ajuta, divizia Data Insights a agentiei DWF anunta organizarea unui webinar in 4 parti, menit sa te ajute sa faci o curatenie de primavara in contul tau de Google Analytics.

Desfasurat online (pe Zoom), in perioada 23 martie – 13 aprilie 2022, webinarul va fi gazduit de 4 specialisti DWF, inclusiv Liviu Taloi (Head of Data Insights la DWF, din anul 2020 si Fondator ECOMpedia.ro). Si va include parti teoretice si elemente tehnice (workshop-uri in care echipa Data Insights va arata ce pasi urmeaza pentru a avea date corecte, calitativ superioare, care asista clientul in deciziile de marketing pe care le ia zilnic, pentru a-si creaste vanzarile online), dar si momente practice (participantii la webinarii isi vor vedea analizate propriile conturi de Google Analytics, pentru a depista eventuale erori de tracking).

Programul, pe zile, al evenimentului:

  1. The Google Analytics 20’s Checklist (23 martie, ora 18:00) – procedura interna in 20 de puncte de verificare a setarilor contului de Google Analytics + evaluarea (cont cu cont) a setarilor din Google Analytics, in public (main room) si in privat (breakout rooms).
  2. Erori pe numere importante – comenzi, goals (30 martie, ora 18:00) – procedura interna de verificare a setarilor pe goals (pentru site-uri de tip lead generation), a dublurilor de comenzi, a procentului de comenzi lipsa din Google Analytics + evaluarea (cont cu cont) a erorilor de mai sus.
  3. Schema de Enhanced Ecommerce/EE (6 aprilie, ora 18:00) – prezentarea teoriei si a utilitatii ei, legatura cu merchandising-ul sau marketingul la raft, erorile uzuale care apar la implementarea ei + evaluarea (cont cu cont) a implementarilor EE.
  4. Recapitulare si concluzii (13 aprilie, ora 18:00) slide-uri importante, intrebari si raspunsuri pe tema instalarii corecte a Google Analytics, verificari punctuale pe conturile care nu au putut fi verificate in webinariile anterioare.

 

Aceasta serie de 4 webinarii este dedicata celor care:

  • isi verifica periodic contul de Google Analytics si constata diferente de peste 10% intre comenzile inregistrate acolo si cele inregistrate in platforma e-commerce (si asta nu doar de #BlackFriday)
  • vor sa afle eficienta campaniilor Google/Facebook Ads si vor sa vada costurile si veniturile in acelasi tabel (ROI, ROAS, CPR)
  • au dubluri de comenzi, adica acelasi Transaction ID este colectat de 2, 3, 7 ori si astfel au un revenue gresit, pe baza caruia fac calculul eficientei campaniilor online (aceasta eroare afecteaza 33% din clienti)
  • nu inteleg de ce e gresit sa aiba Bounce Rate-ul zero (0-10%)
  • se uita in rapoartele e-commerce si constata ca in Product List Name nu este afisat nimic
  • vor sa invete cum sa-si masoare corect cifrele, pentru a lua decizii bune de business

 

Participarea la cele 4 webinarii este gratuita, iar inscrierile se fac aici. Toti participantii trebuie sa ofere echipei DWF acces in propriul cont de Google Analytics (pentru a face verificarile practice, care vor dura 30-45 de minute) si sa-si dea acordul pentru a primi o oferta comerciala din partea agentiei (si a stabili o intalnire pentru a li se prezenta oferta de servicii de date DWF).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.