„Conform legii, nu avem oamenii pregătiţi pentru a face reparaţiile la trenurile cu care avem probleme. Şi avem probleme din ce în ce mai mari. Avem probleme cu ultimele tipuri de trenuri pentru care a trebuit să modificăm peroanele. Lunea trecută, dacă nu ştiţi, din cauza unei bielete riscam să aruncăm 2.000 de oameni de pereţii subteranului de la metrou şi nu era primul tren, era al doilea, dintre cele mai noi. Acolo sunt investiţiile, acolo merg banii acestei ţări şi nimeni nu răspunde. Trebuie să răspundă într-o bună zi”, a declarat Ion Rădoi, liderul Uniunii Sindicatelor Libere Metrou (USLM).

Potrivit liderului sindical, pentru ca Metrorex să plătească acea sumă de 110 milioane de euro (care iniţial era de 45 de milioane de euro), societatea de transport „s-a împrumutat de la CEC Bank, garantând cu trenurile de metrou”.

„De fapt, trenurile s-ar putea opri din motive tehnice, nu din motive sindicale, pentru că instrucţiunile de lucru spun negru pe alb că dacă nu se poate asigura mentenanţa necesară transportului în siguranţă a pasagerilor activitatea se opreşte. În acest stadiu suntem acum, în care din cauza lipsei de fonduri şi de personal riscăm oprirea activităţii, iar conducerea înfiinţează direcţii noi şi angajează cheltuieli fabuloase – de aceea am ieşit din nou la protest”, a mai spus liderul USL Metrou.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.