Se pare că răfuielile interne între conducerea centrală a PNL şi PNL Cluj afectează grav şi finanţarea marilor proiecte de investiţii ale Clujului, după ce Orban şi Cîţu au tăiat de la finanţare principalele obiective de dezvoltare ale Clujului.

Ministerul Finanţelor a întocmit lista proiectelor de investiţii publice semnificative prioritizate, în baza datelor transmise de către nouă ministere, fără să includă marile proiecte ale judeţului Cluj, promise în campaniile electorale de către liderii liberali ai Clujului.

„Adrian Oros, Daniel Buda şi Rareş Bogdan nu au fost capabili să susţină la Bucureşti marile proiecte ale Clujului, ministrul corigent al agriculturii reuşind performanţa să atragă ZERO lei chiar pe domeniul său, pentru sistemul de irigaţii din zona Turda. Atitudinea de bichoni maltezi a marilor lideri liberali, la Bucureşti, a dus la tăierea de la finanţare a următoarelor proiecte:ZERO LEI pentru Centura Metropolitană a Clujului, proiect care urma să contribuie la descongestionarea traficului infernal din Cluj-Napoca.ZERO LEI pentru METROU CLUJ, practic Orban şi Cîţu aleg să nu aloce NICIUN LEU pentru cel mai important proiect de infrastructură din zona metropolitană Cluj.ZERO LEI pentru centrala Hidrocentrala Tarniţa – Lăpuşteşti, promisă de Emil Boc încă din 2011, un proiect de depozitare pompată hidroelectrică propus pe râul Someşul Cald. Dacă ar fi finanţat, construit, acesta ar fi cel mai mare sistem de echilibrare a sarcinilor hidro-electrice din România.Adrian Oros, ministrul corigent al agriculturii, fără forţă politică în Cluj-Napoca şi se pare că şi în Bucureşti, a reuşit performanţa să ALOCE ZERO LEI pentru refacerea sistemului de irigaţii din zona Turda.ZERO LEI pentru lucrările de deviere a Someşului, necesare pentru extinderea pistei Aeroportului Internaţional „Avram Iancu” Cluj.

ZERO LEI pentru reabilitarea clădirii Teatrului Naţional şi a Operei Române din Cluj-Napoca.ZERO LEI pentru proiectul de modernizare şi electrificare a liniei de cale ferată Cluj-Napoca – Oradea- Episcopia Bihor, care presupune reabilitarea liniei pe o distanţă de 166 km, electrificarea pe 160 km şi cale ferată dublă pe 88 km.ZERO LEI pentru reabilitarea podului din Turda.Din lista proiectelor de investiţii publice semnificative prioritizate, trei investiţii au fost deja realizate şi au fost trecute pentru a se realiza plăţi restante!În acest tablou sumbru, avem şi o veste bună, finanţarea Centurii de Ocolire a municipiului Dej.

Îl felicit pe colegul meu, deputatul Cornel Itu, pentru cât s-a luptat să susţină finanţarea centurii de ocolire a Dejului, un proiect de suflet pe care l-a susţinut la cel mai înalt nivel!În acest context, solicit prim-ministrului Orban şi ministrului Cîţu să finanţeze marile proiecte ale Clujului, să respecte Clujul şi să nu confunde lupta politică internă din PNL cu nevoiele clujenilor şi cu proiectele de dezvoltare ale judeţului Cluj” a declarat deputatul Horia Nasra.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.