Bulevardul Magheru, principala arteră a Bucureștiului, se degradează pe zi ce trece, iar oamenii de afaceri cer autorităților să ia măsuri urgente.

,, Investițiile în refacerea mobilierului stradal, a
trotuarelor, reabilitarea clădirilor din zonă – sunt măsuri esențiale și
urgente dacă vrem să atragem turiști și să relansăm climatul de
business”, afirmă omul de afaceri Robert Ionescu, fost viceprimar al
Capitalei.
Magazine pustii, spații publice distruse, mizerie, lipsă de interes. Așa
arată, în prezent, bdul Magheru, altădată principala arteră de promenadă
a Capitalei.

,,Isteria cu Bulina Roșie a distrus această zonă. Sunt zeci de spații
comerciale închise. Ce s-a întâmplat între timp? A sprijinit Primăria în
vreun fel refacerea acestor clădiri, precum Ciclop-ul? S-au pus lacătele
pe ușă și am continuat să amplasăm luminițe de sărbători”, a declarat
Ionescu.

Potrivit fostului viceprimar, în prezent investitor în domeniul HORECA,
Magheru are nevoie de măsuri urgente.
,,Toate investițiile făcute în mobilierul urban, în ultimii ani, au
început să se degradeze.  Sunt spații verzi neîngrijite, pavajul este
plin de gropi, pereți plini de grafitti. Dacă pe bdul Elisabeta și pe
Calea Victoriei s-au mai făcut unele lucruri, Magheru, altădată
principala arteră comercială a Capitalei, a rămas de izbeliște”, a mai
spus investitorul.

Potrivit lui Robert Ionescu, fără o strategie economică menită să
sprijine climatul de business, Bucureștiul va deveni un oraș cu
bulevarde pustii, prea puțin atractiv din punct de vedere turistic.

,,Am investit în deschiderea bistro-caffe-ului Taupe, de pe Magheru, în
dorința de a demonstra că această zonă poate și trebuie să devină ce a
fost odată. Un bulevard de promenadă, cu terase, pub-uri, restaurante și
magazine interesante, un loc atractiv în inima orașului. Dezvoltăm și
alte proiecte, o braserie cu produse tradiționale românești, se va
redeschide și Lido etc. Este nevoie ca și autoritățile să urmeze acest
trend, să sprijine relansarea comercială a bulevardelor principale ale
Capitalei. Altfel vom deveni un oraș plin de mall-uri și bulevarde
pustii”, a mai spus acesta.

BUCUREȘTI: ȘAORMĂRII, SĂLI DE JOCURI, BĂNCI, CASE DE AMANET ȘI FARMACII

Așa arată Bucureștiul în 2018. În timp ce în alte capitale, autoritățile
sprijină climatul de afaceri local, dezvoltarea unei oferte de servicii
cât mai variate, în Capitală pare că totul este lăsat la voia
întâmplării.

,,Avem nevoie de o strategie economică, investițională, la nivel local.
Dincolo de urbanism, acolo unde se știu problemele de ani de zile –
fiecare construiește aproape cum își dorește, sunt anumite zone
turistice unde trebuie identificate căile legale prin care să stimulăm
afacerile cu potențial turistic – restaurante, cofetării, magazine de
suveniruri,  galerii de artă etc.”, a declarat Ionescu.
,,Bucureștiul are nevoie de coagularea unor zone de interes turistic. Să
dai aprobare pentru deschiderea unui butic alimentar, a unei șaormării
lângă un obiectiv turistic major, de promenadă, ține de lipsa unei
viziuni privind climatul turistic”, a mai spus omul de afaceri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.